کاش . . .

اینجاهمه چی درهمه

کاش . . .

 

  

 



نظرات شما عزیزان:

marzieh
ساعت16:54---6 شهريور 1392
ای بابا

کیان
ساعت7:45---3 شهريور 1392
من فک کنم این خانوما حس فمنیست گراییشون خیلی عود کرده واسه همینم خیلی متعصبانه دارن نظر میدن
خب همیشه و در همه حال واقعیت چیز تلخی بوده


فرخنده
ساعت12:03---2 شهريور 1392
این قضیه بیشتراز طرف اقایونه.چون دخترا همیشه وفادار بودن.قبول دارم که درصد کمی از دخترام اینجورین .اما میدونید از کجا اب میخوره ؟بازم مقصر پسران.چون به اون دختر بیچاره خیانت کرده واون دختر شاید به خاطر حس انتقام داره اینجوری برخورد میکنه.بله اقا کیان.تا دنیا دنیا بوده این زن بوده که وفادار بوده.وهست.خیلی کم پیدا میشه بگن مرد جماعت وفادار.....

سحر
ساعت16:53---25 مرداد 1392
آقا کیان چرا فکر میکنید همه مثل خودتونن؟؟؟


بچه ها با هم دعوا نکنید زشته


کیان
ساعت8:19---22 مرداد 1392
جالبه واقعا
حالا سحر خانم خود شما تو این همه مدت توپارک چی کارمیکردین که زاغ سیاه این بنده خداروچوب زدین
عمرا اگه راستشو بگین


سحر
ساعت20:03---21 مرداد 1392
چرا دخترا؟؟؟؟؟

اتفاقا پسرا بیشتر.....مثلا چشمک یاد نداره بزنه؟

دنبال یه دختری راه بیفته؟

من خودم دیدم ی دخترپسری تو پارک قرار داشتن بماند که چقدر تابلو بودن! وقتی ازهم جداشدن دختره سرشو انداخت پایین و رفت ولی پسره با یک گروه دختری که داشتن میومدن متلک گفت و شماره داد

حالا آقا کیان بازم بگید دخترا!!
پاسخ:قبول دارم ولی تو دخترا هم این قضیه وجود داره


کیان
ساعت13:00---21 مرداد 1392
منظورت با دخملاست دیگه

اخه تا به حال نشنیدم بگن اوووووووووووووووو پسره چی پایی میده
پاسخ:نه هر دو طرف اخه بعضی ها به یکی هم رازی نیستن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392 ساعت 6:38 توسط ALI